E-poest ostmine
Eduka ostu sooritamise etapid on järgmised:
- Valige soovitud toode
- Vajutades nupule „Lisa korvi”, läheb valitud toode automaatselt ostukorvi
- Ostukorvi sisu näete lehekülje menüüs (blogi körval) olevas ostukorvis, kus saate muuta toodete koguseid ja vajadusel neid nimekirjast kustutada
- Kui tellimus on koos, vajutage nupule „Maksma”, sisestage soovitud andmed ja valige kohaletoimetamisviis. Pea meeles, et valides viisi “Tulen ise järgi” tuleb kaubale järgi tulla 10 päeva jooksul (küsimuste ja mure korral kirjutada pintslijakohvriga@gmail.com)
Tellimust hakatakse täitma pärast makse laekumist.
Kas e-poest saab osta arvega?
E-poest arvega osta ei saa. Palun kirjuta pintslijakohvriga@gmail.com
Mida teha, kui panin tellimusse valed andmed?
Palun saatke e-kiri aadressile pintslijakohvriga@gmail.com või helistage telefonile (+372) 5689 4114. Lisage kindlasti probleemi kirjeldus ja tellimuse number.
Mida teha, kui ma ei ole saanud teadet paki kättesaamise kohta?
Palun saatke e-kiri aadressile pintslijakohvriga@gmail.com. Lisage probleemi kirjeldus ja tellimuse number.
Kas kinkekaardiga saab ka e-poes tasuda?
Kinkekaardiga saab momendil tasuda vaid kohapeal. Erandkorras on vöimalik ka läbi interneti, kuid selpuhul vötke enne ostu sooritamist ühendust pintslijakohvriga@gmail.com . Kinkekaarti on vöimalik ka meilis tellida, saadame faili, mis on vöimalik endal välja trükkida.
Kohaletoimetamine
Kohaletoimetamisviisid Eestis on järgmised:
- Omniva pakiautomaat toob tellimuse pakiautomaati saatekuluga 3.99 €
- SmartPOST toob tellimuse pakiautomaati saatekuluga al. 2.99 €
- Suuremate esemete puhul valida transpordiks “Tulen ise järgi”. Transport suurtele asjadele vajadusel kokkuleppel pintslijakohvriga@gmail.com vöi +372 5689 4114.
- Höme kauplusest saate tellimuse alati kätte tasuta.
- Välismaale tellides palume enne meiega ünedust vötta pintslijakohvriga@gmail.com
Kui kiiresti jõuab tellimus kohale?
Paki väljastame Kuressaarest maksimum 4 tööpäeva jooksul (kui ei ole märgitud teisiti). Edasine on juba postivedajate kiiruses.
Suurte esemete puhul jöuab kaup kindlasti teieni maksimum kuu aja jooksul (vastavalt kokkuleppele, mis oleme saanud transpordi osas juba e-mailis suheldes! 🙂 )
Kauba vahetamine ja tagastamine
Kuidas saab e-poest tellitud kaupa tagastada ja vahetada?
E-poest ostetud uusi tooteid (va. avatud pakendiga tooted) on võimalik tagastada 14 päeva jooksul pärast ostu sooritamist. Tellimusest taganemiseks võtke ühendust e-posti aadressil pintslijakohvriga@gmail.com või tagastage tellimus Höme kauplusesse.
Pea meeles, et Hömes on tegu suuresti teise ringi kaubaga, seega kaubal vöib olla kulumisjälgi. Sellega seonduvalt ei arvesta me kauba tagasi ostmisel väikeseid kastusest tulenevaid defekte. Suurematest probeelmidest kirjutame eseme kirjeldusse. Vajadusel küsi eseme kohta lisa pintslijakohvriga@gmail.com vöi tule kohapeale vaatama, sest oma silm on kuningas 🙂
Toote otsing
E-poest on toode otsas või ma ei leia seda. Kuidas saan teada kas ja millal on seda võimalik tellida?
Vahel vöib juhtuda, et ese on poes olemas, kuid e-poes jäänud saadavus märkimata. Selle välja selgitamiseks, palun saada e-kiri koos päringuga aadressile pintslijakohvriga@gmail.com.
Kontakt
Tel: (+372) 5689 4114 (Brette)
E-post: pintslijakohvriga@gmail.com
Hommiku OÜ (Höme) juriidiline aadress:
Pihtla tee 24
Kuressaare, 93815 Saare maakond
Reg nr: 10208871
KM reg nr: EE100142871
Höme Facebookis: www.facebook.com/homepintslijakohvriga/
Höme Instagramis: www.instagram.com/homepintslijakohvriga/